Garantii si politica de retur

1. Returnarea produselor
 
1.1. In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul In care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna In termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre HAUSTORE S.R.L.
1.2. Daca ati decis sa returnati integral o comanda, este necesar sa ne comunicati intentia de returnare in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii produsului/produselor comandate, in scris, din care sa rezulte intentia dumneavoastra neechivoca de a va retrage din contractul la distanta incheiat cu HAUSTORE S.R.L.
1.3. Este de preferat ca returul sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, etc.
1.4. Pentru restituirea de catre HAUSTORE S.R.L a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului. HAUSTORE S.R.L nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de CUMPARATOR, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia. HAUSTORE S.R.L nu poate efectua plata intr-o anumita valuta sau intr-un cont din strainatate, cu exceptia cazului in care sunt realizate retururi din tarile spre care HAUSTORE S.R.L ofera servicii de livrare, iar codul IBAN transmis de catre CLIENT este corect.
1.5. Exceptie de la art. 11.6 costituie situatia in care produsul este retrunat ca urmare a neconformitatii produsului achizitionat sau a existentei unui viciu ascuns sau de fabricatie, respectiv a unei deficiente calitative a produsului livrat care nu a fost si nu putea fi cunoscuta de client prin mijloacele obisnuite de verificare, caz in care HAUSTORE S.R.L va restitui suma achitata de dumneavoastra pentru respectivul produs, rambursand inclusiv taxa de transport achitata pentru livrarea produsului neconform si daca este cazul, taxa de transport achitata pentru realizarea returului.
1.6. Va vom restitui contravaloarea produsului returnat si dupa caz, a costului de livrare si/sau retur in cazurile prevazute in cadrul art. 11.7, in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge in depozitul nostru. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.
1.7. In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata, cu exceptia cazurilor de neconformitate ale produslui returnat astfel cum este prevazut in art. 11.6.
1.8. Returul poate fi refuzat de catre HAUSTORE S.R.L in urmatoarele situatii:
1.8.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;
1.8.2. In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice prevazut la art 11.2 dupa ce ati anuntat in prealabil intentia de retur, caz in care costul retransmiterii produsului catre client va fi achitat de catre acesta din urma;
1.8.3. In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul/produsele returnat(e) si se dovedeste reaua intentie a clientului cu privire la integriatea produsului returnat.
1.9. Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse, in functie de existenta acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativa):
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
- Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Bunuri comandate de dvs, la dimensiuni specificate de dvs. (produsele cu dimensiuni atipice, produse la comanda)
1.10. Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre CUMPARATOR acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
 
Garantii
 
1. Garantia produselor
Garantia poate fi aplicata numai in cazul in care, la momentul returnarii produsului, CLIENTUL detine si prezinta toate documentele si elementele care au insotit produsul la livrare (certificat de autenticitate, manual de instructiuni, etichete, documente de vanzare si/sau orice alt document cu valoare legala sau comerciala, care a/au fost inclus(e) in colet in momentul livrarii).
Pentru a beneficia de garantie CLIENTUL trebuie sa notifice HAUSTORE S.R.L, in scris, despre orice deteriorare/nefunctionalitate sau neconformitate a produsului, in momentul in care CLIENTUL a luat la cunostinta despre respectivul defect.
Procedura recomandata in vederea accesarii garantiei se aplica dupa cum urmeaza:
- dumneavoastra formulati o sesizare scrisa referitoare la starea produsului achizitionat, pentru care solicitati aplicarea garantiei;
- ulterior primirii produsului returnat de catre dumneavoastra, se va incerca repararea produsului sau aducerea acestuia la conformitate. Daca aceasta masura reparatorie nu este posibila, se va proceda la inlocuirea produsului cu un model identic, in cazul in care partile nu convin altfel si in orice caz, in masura in care exista stoc disponibil pentru inlocuirea produsului.
- in cazul in care niciuna din masurile reparatorii susmentionate nu este posibila, va vom restitui suma de bani achitata pentru acel produs in termen de 14 zile impreuna cu taxa de livrare achitata, daca produsul achizitionat prezinta un caz de lipsa de conformitate, viciu ascuns sau viciu de fabricatie;
- in masura in care, ulterior verificarilor efectuate produsului returnat, vom considera ca defectul reclamat a survenit in urma manipularii incorecte a produsului sau ca urmare a nerespectarii de catre dumneavoastra a conditiilor de utilizare si intretinere, nu veti beneficia de garantie iar produsul va fi reexpediat catre dumneavoastra, daca nu vom conveni de comun acord o alta modalitate de solutionare a situatiei.
 
2. Tipuri de garantie
 
HAUSTORE S.R.L ofera doua tipuri de garantie, dupa caz:
a) garantia comerciala
- se aplica in cazul in care CLIENTUL semnaleaza neconformitatea in primele 30 de zile din momentul in care intra in posesia produsului;
- acopera orice lipsa de conformitate intre produsul prezentat pe SITE si produsul livrat catre CLIENT, in ceea ce priveste descrierea, imaginile si/sau specificatiile tehnice mentionate pe SITE la momentul inregistrarii comenzii;
b) garantia prevazuta de lege
- se aplica pe o perioada de 24 de luni incepand cu ziua in care produsul a fost livrat catre CLIENT, daca instructiunile de utilizare si intretinere au fost respectate.
3. Conditii generale de acordare a garantiei:
Pastrati documentele primite la livrare pentru eventualele reclamatii de calitate care pot fi adresate HAUSTORE S.R.L. Prezenta garantie va asigura toate drepturile conferite de legislatia in vigoare (O.U.G. 34/2014, Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicata). Modalitatea prin care se asigura CLIENTULUI garantia este inlocuirea acestuia in functie de disponibilitatea produsului similar in stocul HAUSTORE S.R.L sau, in caz contrar, prin returnarea de catre aceasta a sumelor platite de catre consumator in maxim 14 zile de la data transmiterii in scris a notificarii privind lipsa de calitate sau a existentei unei situatii de neconformitate si respectiv returnarea produsului reclamat. Masura reparatorie aplicabila poate fi stabilita prin negociere comuna.
 
IMPORTANT:
Compozitia precum si pictogramele cu instructiunile de curatare si intretinere ale produsului dumneavoastra se gasesc pe eticheta interioara a acestuia. Acestea sunt specifice produsului dvs. si este obligatorie consultarea acestora.
Verificati semnificatia pictogramelelor de pe eticheta interioara a produsului dumneavoastra.
Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpararii, pretul, si adresa se gasesc pe factura emisa si aceasta reprezinta date esentiale de care HAUSTORE S.R.L are nevoie si le acceseaza pentru solutionarea oricaror reclamatii ulterioare.